הסעות תלמידים בצפון נפוצות בעיקר בגלל החוק האומר שתלמידים עד כיתה ד' הגרים במרחק של יותר משני קילומטרים ממקום מגוריהם זכאים ליהנות מהסעה למוסד הלימודים וכמו כן תלמידי כיתות ה' הגרים במרחק של שלושה קילומטרים ממנו. כשמדובר באוצר היקר לנו מכל – ילדינו, האחריות להגעתם וחזרתם בשלום הביתה מוטלת על נהג ההסעות. נהג הסעות, בייחוד אחד המסיע ילדים לגנים ולבתי הספר הוא בעל שני כובעים, גם הנהג וגם אחראי על התנהגות הילדים בזמן הנסיעה, משימה לא פשוטה בכלל.

אחריותו של נהג הסעות תלמידים בצפון

אם כן, כפי שפתחנו וכתבנו, על הנהג אחריות כפולה ומכופלת בעת הנסיעה ולפניכם כמה דוגמאות לכך:

  • בראש ובראשונה, נהג הסעות ילדים בצפון ובכל מקום חייב בהכשרה מיוחדת וקבלת היתר הסעות ילדים ברישיונו על פי תקנה 84 בחוק.
  • למרות לחברת ההסעות ישנו קצין רכב הבודק את תקינות הרכבים באופן שותף לעתים תכופות, גם על הנהג לבדוק לפני כל נסיעה את תקינותו. בין השאר הנהג בודק את צמיגי הרכב, תקינות הבלמים, השמשות, המגבים והפנסים.
  • בנוסף, לפני תחילת הנסיעה על הנהג לוודא שאין שום חפץ חשוד ברכב.
  • במהלך הנסיעה על הנהג, במקביל לנסיעתו, לוודא שכל הילדים ישובים, שהם לא מוציאים ידיים או ראש מהחלונות ושהם לא רבים ומשבשים את ריכוזו על הכביש.
  • בסיום הנסיעה עליו לוודא שכולם ירדו בבטחה אך ורק דרך הדלת הקדמית של האוטובוס.
  • וכמובן שלאחר כל אלו עליו לבדוק שלא נשאר בטעות ילד באוטובוס.

לבחור את הטוב ביותר לילדיכם

פורטל הסעות מעסיקה אך ורק נהגים בעלי ניסיון רב בעבודה של הסעות תלמידים בצפון הארץ. לכל נהגינו ההכשרה והרישיונות הדרושים על מנת להביא את ילדיכם לבית הספר ובחזרה בבטחה. אנו שמים דגש על שירות, מקצועיות וכמובן בטיחות. פנו אלינו ואנו נדאג לטוב ביותר כזה נוגע לדבר הכי יקר שלכם. אז שתהיה לכולנו נסיעה נעימה ובטוחה.