הסעות לשדה התעופה

רבות החברות המספקות שירותים של הסעות לשדה התעופה, אבל מה באמת עובר על נהגי המוניות? אותם אנשים שקופים עובדים יומם וליל ויש להם כמה וכמה שיטות איך לשמור על ערנות. כשאדם לוקח על עצמו את האחריות להסיע אדם אחר הוא לוקח על עצמו גם את האחריות שאותו נוסע יגיע בשלום ליעדו. מלבד כוסות קפה, רדבול ושאר ממריצים ישנן שיטות שבהן הם שומרים על ערנות ובכך מצמצמים את הסיכון לעצמם ולנוסע. במאמר זה ניתן כמה עצות לשמור על ערנות שאולי ובתקווה יצילו חיים.

הסעות לשדה התעופה – כך תשמרו על ערנות

לעלות על ההגה ולנהוג במשך כל כך הרבה שעות ביום זה לחלוטין לא פשוט. טייסים שטסים שעות רבות לא שונים כל כך מאלו שעושים הסעות לשדה התעופה. אז נכון שבקפה ורדבול ישנם חומרים מעוררים כמו קפאין וטאורין, ממש כמו חיידקים המתרגלים ומסתגלים לאנטיביוטיקה, כך גם הגוף לאותם מרכיבים עד למצב שהם כבר לא מעוררים ולעתים אפילו ההיפך. לכן, ישנם כמה דברים פשוטים שתוכלו לעשות בכדי לשמור על ערנות בזמן הנהיגה:

  • מים הם החיים:רבים אינם מודעים לכך שבמהלך הלילה הגוף מתייבש. מדעית, מים קרים מוסיפים אדרנלין לגוף ומעוררים אותו. שתיה של 3.7 ליטרים לגבר ו – 2.7 ליטרים לאישה הן הכמויות המומלצות, אך אנחנו ממליצים לצרוך טיפה אחת יותר.
  • תאכלו נכון:לא בכדי אומרים שארוחת הבוקר היא החשובה ביום. אוכל מזין בתחילת היום יעניק אנרגיה לשאר היום. יותר מכל ארוחה, ארוחת הבוקר עוזרת לשיפור וחידוד הזיכרון והחשיבה. ההמלצה היא לשלב פירות וחלבון בארוחת הבוקר.
  • אם באה שמש:

    כן, לגוף שלנו יש מנגנון אוטומטי שמעורר את הגוף במהלך החשיפה לשמש. מחקרים רבים מצביעים על כך שמי שנחשף מוקדם לאור השמש מוקדם בבוקר ערניים יותר מכאלו שאינם במהלך שעות היום.

בכביש אין לא מהמרים

אנחנו בפורטל הסעות דואגים בראש ובראשונה לנהגים אשר עובדים אצלנו. בראש ובראשונה הבטיחות היא בראש מעייננו ועם זאת אנחנו לא מדלגים על מקצועיות, שירות ויחס אישי. אנו מתמחים בהסעות לטיולים, הסעות ילדים לגנים ובתי ספר, הסעות VIP והסעות לחתונות. פנו אלינו ונדאג שתצאו ותחזרו מהבית בשלום. אז גם אם מדובר על הסעות לשדה התעופה וגם אם מדובר בטיול משפחתי אל תהססו לפנות אלינו.