הסעות לבתי ספר

הסעות לבתי ספר ולגנים של הדבר היקר לנו מכל – ילדינו מחייבות נהגים מקצועיים, בעלי ניסיון וסובלנות. בכל בוקר אנו מפקידים את חייהם של ילדינו בנסיעתו הבטוחה של הנהג. אם כן מכך נובע מכך שלא כל אחד יכול להיות נהג הסעות של ילדים והוא צריך לעבור תהליך הכשרה מיוחד שבסופו יקבל את תקנה 84, המציינת ברישיון "היתר הסעת ילדים" ותעודה אשר מאשרת שהוא סיים בהצלחה את תהליך ההכשרה.

נהג של הסעות לבתי ספר הוא לא רק נהג

הסעות הילדים מתקיימות תחת תנאים מסוימים. רק ילדים בגילאי גן חובה ועד הכיתה ד', כמו כן גם ילדים הלומדים בחינוך המיוחד זכאים לשירות זה. בנוסף ההסעות יתקיימו רק לילדים שמוסד הלימוד נמצא במרחק של לפחות 2 ק"מ ממקום מגוריהם וילדים בכיתות ה' שהמרחק עולה על 3 ק"מ.
לכן, בגלל שמדובר בילדים ותלמידים בגילאים צעירים על הנהג להיות סבלני ומאופק, לדאוג שהם לא יוציאו ידיים וראשים מהחלונות, שכולם ישבו בבטחה בכיסאותיהם ולא יריבו ושירידת מהאוטובוס תהיה רק לאחר עצירה מלאה ורק דרך הדלת הקדמית המיועדת לכך וכמובן שעליו לבדוק בכל נסיעה שלא נותר מאחור אף ילד וחלילה נשכח.

עם כל האמור, חשוב לא פחות לברר אם בחברות של הסעות לבתי ספר ישנו קצין בטיחות של צי הרכבים אשר דואג לקינות הרכבים באופן שותף ודואג שאין בהם ולו תקלה הכי קטנה שיש. בין אם זה בדיקת האוויר בצמיגים, תקינותן של חגורת הבטיחות, האורות והמגבים.

לנסוע בשלום ולחזור בשלום

אנחנו בפורטל הסעות שמים בראש מעיינינו את שלום הילדים. לכן בחברתנו מועסקים רק נהגים מקצועיים ומנוסים בעבודה עם ילדים בהסעות לבתי ספר וגנים. כמו כן החברה מספקת שירותי הסעה נוספים כגון: הסעות עובדים, הסעות ילדים ממגזר החינוך המיוחד, הסעות לשדה התעופה ורכבים מיוחדים להסעות נכים. אתם יכולים להיות בטוחים שכל נהג ונהג שלנו ייקח את הילד ויחזיר אותו בבטחה ובשלום הביתה. פנו אלינו לייעוץ ופרטים נוספים וביחד נדאג לנסוע אל העתיד. לבינתיים, גם אתם סעו בזהירות ושתהיה דרך צלחה.